همشهری آنلاین: سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا توسط معاونت صدا سازمان صدا و سیما در قالب‌های مستند، ترکیبی، گفتگو محور و نمایشی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه رسمی دانشگاه صدا و سیما، سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا با هدف کشف استعدادهای جدید در حوزه تولید برنامه‌های رادیویی، معرفی و تقدیر از چهره‌های شاخص و برتر در عرصه تولیدات رادیویی، حمایت از ایده‌های نو و ایجاد خلاقیت و ابتکار هرچه بیشتر در فرم و محتوای برنامه‌های رادیویی برگزار می شود.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره که در قالب‌های مستند، ترکیبی، گفتگو محور و نمایشی برگزار می‌شود از 20 اسفند ماه آغاز و تا 20 فروردین ماه 93 ادامه دارد.

موضوعات سیزدهمین جشنواره بین‌المللی صدا عبارت از نماز و نیایش، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، سبک زندگی اسلامی - ایرانی، علم و فناوری، اقتصاد مقاومتی، کتاب و کتابخوانی، طنز رادیویی، خانواده و سیاست‌های توسعه جمعیت و محیط زیست هستند.

همچنین در برشمردن ملاک‌های داوری آثار ارسالی به این جشنواره، به انتخاب هدف و تناسب آن با مخاطب هدف، جذابیت موضوع و موفقیت در انتقال پیام؛ اصالت محتوا، نوآوری و خلاقیت در شیوه ارائه و ساختار؛ تکنیک برنامه‌سازی، پرداخت هنرمندانه برنامه و توجه به نشانه‌شناسی برنامه‌سازی رادیویی و کیفیت مناسب فنی اشاره شده است.

دانشجویان شرکت‌کننده در این جشنواره می‌توانند آثار خود را به پست الکترونیک Research@irib.ac.ir ارسال کنند.

کد خبر 253098
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز